Yhdistystapahtuma Savonlinnan kauppatorillla

Aika: 11.6.2022 klo 10:00 - 16:00
Paikka: Savonlinnan kauppatori

Yhdistyksellä on oma koju Savonlinnan Seudun Kolomonen ry:n järjestämällä kesätorilla lauantaina 11. kesäkuuta klo 10–14.

Yhdistyksen pisteessä voi osallistua Hulikka ja Solmu -aiheiseen tietovisaan. Palkintoina kaikkien vastanneiden kesken arvotaan Riihisaari Savonlinnan museon lahjoittamat Ville Vilénin teokset Kadonnutta Savonlinnaa etsimässä ja Salattu Seitsonen.

Verkossa on parhaillaan esillä Kuntalaisaloite Olavinkatu 26:n ja 28:n rakennusten suojelemiseksi Yhdistyksen pöydässä on mahdollista allekirjoittaa vastuuhenkilöiden hyväksymä paperinen osallistumislomake.

Varsinaisia myyntiartikkeleja ovat Toini Kurimon akvarelleista painatetut kaksiosaiset kortit (aiheina Nälkälinna, vanha paloasema, posti- raatihuone, vanha kylpylaitos, Verkkosaaren vanha silta, kauppatori, Malmiranta, Haislahden tavarasatama, tornit satamassa) ja muut Savonlinna-aiheiset kesäkortit.

Yhdistyksen koju numero 64 sijaitsee torikellon tienoilla keskikäytävällä.