Wappumölkkyä pelataan jälleen Nälkälinnanmäellä!

Aika: 1.5.2022 klo 11:00 - 13:00
Paikka: Nälkälinnanmäki, ent. kirjastorakennuksen edusta

Nälkälinnanmäki-Seura järjestää perinteiset, kaikille avoimet vapun päivän mölkkykisat Nälkälinnanmäellä sunnuntaina 1.5.2022. Mölkkyä heitetään entisen kirjastorakennuksen pääsisäänkäynnin edustalla. Kisat alkavat tasan klo 11.00, sen jälkeen kun salkoon on nostettu Suomen lippu.

Ilmoittautumisia otetaan vastaan Marko Ruuskasen suunnitteleman Nälkälinnan tornia esittävän lintupöntön alla klo 10.45 alkaen. Heittäminen tapahtuu ilmoittautumisjärjestyksessä.

Nälkälinnanmäen wappumölkkyä pelataan yksinkertaistetuin säännöin. Jokainen heittää kolme perättäistä heittoa. Heittojen yhteispistemäärän perusteella kilpailijat asetetaan paremmuusjärjestykseen. Mahdolliset tasatulokset ratkaistaan ylimääräisillä heittokierroksilla.

Kilpailun tuomarina toimii seuran puheenjohtaja Harri O. Halko.

Kilpailun voittaja saa palkinnoksi lounaan kahdelle. Tänä vuonna lounaan tarjoaa kahvila Alku.

Ks. myös wappumölkyn seinäesite!