Taidearpajaiset kesänavaustorilla

Aika: 10.6.2023 klo 10:00 - 14:00
Paikka: Savonlinnan kauppatori

Nälkälinnanmäki-Seura järjestää kesänavaustorilla taidearpajaiset, joissa jokainen arpa voittaa. Arpajaisvoittoina on paikallisten kuvataiteilijoiden teoksia sekä Toini Kurimon Savonlinna-aiheisista akvarellikuvista painatettuja kaksiosaisia kortteja.

Teoksiaan ovat lahjoittaneet palkinnoiksi Esko Aspivaara (akvarelleja), Riitta Heiskanen (akryylitöitä), Kaija-Leena Hänninen (akvarelleja ja Ritva-Liisa Virtanen (mehiläisaiheista grafiikkaa sekä Ruta-hunajaa). Marko Ruuskanen on antanut palkinnoiksi kaksi lahjakorttia, joissa arvan nostaneelle henkilölle luvataan rakentaa metallikoristeinen linnunpönttö kevääseen 2024 mennessä. Palkintoina on myös yksi Helena Ronkasen akryyliteos, yksi Joni Ahosen akvarelli sekä kaksi Kirjoittajayhdistys Akselin kuvitettua antologiaa.

Yksittäisen arvan hinta on 2 euroa; 5 eurolla saa kolme arpaa.

Akvarellikortteja ja muita kaksiosaisia kesäkortteja on myynnisä 2 € / kpl (kortti + kuori).

Yhdistyksen vaaleanharmaa telttakatos sijaitsee Kauppatorin Seurahuoneen puoleisella sivustalla keltaisen OTTO-automaatin tuntumassa toripaikalla numero 5.